- Long Lost Soulmate ~ Pausad ~

SNEAK PEEK Kapitel - 7

Mina andetag var tunga, Justin som nu var bara några få centimeter från mig andades mjukt mot mina läppar.
En pirrande känsla tog över min kropp. Det ända jag kunde koncentrera mig på var hans rosa röda hjärtformade läppar. Mina andetag som för några sekunder sen var tunga var nu tyngre. Luften mellan oss fanns inte, det var som om världen runt omkring oss var borta och det fanns bara vi två. Han la försiktigt sin mjuka hand på min kind. Hans berörning fick mitt hjärta att hoppas ett extra slag. Han rörde sitt huvud närmare mitt och nu var det förmodligen bara en centimeter från våra läppar. Hans kyssbara läppar nuddade mina vilket fick fjärirlarna i magen att förvandlas till stora elefanter. Hans andetag blev tyngre så som mina blev tätare mot hans läppar. Han lutade sig försiktigt fram så det mellanrummet som fanns mellan oss försvan så snabbt som hans läppar kom i kontakt med mina. Hans mjuka läppar masserade försiktigt mina. Han smekte mig mjukt på min bara kind. Mina händer var uppe i hans bruna lena hår. Jag masserade försiktigt hans hår i rytm med våran kyss. Han avslutade kyssen och vi båda kollade andfått på varandra. Istället för att återgå till kyssen började han plasera mjuka blöta kyssar på min hals vilket fick mig att stöna lågt. Han fortsatte kyssa mig upp över halsen och enu ett stön lämnade mina ljus rosa läppar.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En liten sneak peek på kapitlet, ojoj Jo och Justin! XD
 
OH MY GOD JUSTIN FUCKING BIEBER'S BIRTHDAY! Grattis på födelsedagen babe hoppas du har en underbar 20 års dag!♥♥♥♥ 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: