- Dark Light

Chapter - 19 I show them that you're mine.


Previously:
"Hey."
Jag kollade mot killen som hade hälsat. Han blonda hår var bakåt kammat. Jag log och bet mig löst i läppen.
"Hej."
Jag lät mitt leénde försiktigt tona bort.
"Jag heter Kol Kydd."
"Jennifer Lawrence."
Detta var början på en helt ny bok. 
 Jag tog det sista steget ner för den lilla trappan som satt ihop med bussen.

”Du måste väl skämnta?”

Ett brett leénde bildades på mina läppar.

”Nej, det är sant. Jag lovar.”

Jag höjde på mina ögonbryn.

”Du är en riktigt douchebag.”

Han flinade och ställde sig bredvid mig.

”Det är inte mitt fel att hon såg mig kyssa hennes syster.”

Jag himlade med ögonen och placerade den svarta ryggsäcken-som Justin hade lagt i luckan under bussen- på min rygg.

”Påminn mig att aldrig, någonsin dejta dig.”

Kol skrattade och tog sin egna väska från bussen.

”Fair enough.”

Skrattade han fram. Jag satte mitt hår i en hästsvans med hjälp av hårsnodden som jag hade runt handleden. Bussen hade stannat precis bredvid camping platsen West field forest.

”Jag ska bara byta om, kommer strax.”

Jag log och började gå till den lilla mörkbruna stugan som hade en lagom stor skylt där det stod dam badrum. Jag placerade min hand på handtaget-som var gjord av trä- och öppnade dörren. Jag tog fram ett par gråa byxor och en svart pössig t-shirt  med ett tryck på och en jeans jacka och ett par Steve madden stövlar. Jag insåg snabbt att alla kläder var mina. Men frågan var hur Justin hade fått tag i dom.

 

 

Jag knöt en knut runt tältpinnen och tog slägan och började slå ner pinnen ner i den jordiga marken. Jag såg ur ögonvrån hur Shay gjode samma sak med den andra pinnen. Jag la ner slägan på marken och började gå mot henne.

”Hey.”

Hon kollade upp från sitt arbete och log stort.

”Hej.”

Jag fuktade mina läppar.

”Har du sätt Justin?”

Hon skakade på huvudet och rese sig upp från den jordiga marken.

”Nej, inte sen vi gick av bussen. Den jäveln slipper allt hårt arbete. Men du kan kolla runt skogsområdena.”

Jag skrattade och jag rynkade på pannan.

”Det är skog överallt.”

Hon drog upp sina axlar och log extra stort. Jag skrattade och började gå från henne. Jag började gå mot bussen-som var parkerad en bit bort- när jag stötte på Zac.

”Hej Jenny.”

Hälsade han glatt på mig.

”Hey Zacy.”

 

Vi gjorde vårat handslag innan jag brast ut i ett ljudligt skratt.

”Har du sätt Justin?”

Frågade jag efter vårat skrattattack.

”Ja, jag såg honom nyss. Han är där.”

Han pekade mot en liten stig som ledde in mot skogen.

”Tack Zacy-boy.”

Jag kramade snabbt om honom innan jag började gå mot det håll han hade pekat åt. Vinden blåste så att dom tunna bladen träffade varandra och bildade ett ljud. Jag tryckte min jacka hårdare mot mig och tog ytterligare några steg innan jag såg Justin lite längre bort. Jag gick med snabba steg mot honom.

”Hej där.”

Hans rygg var vänd mot mig så jag kunde inte se hans ansiktsuttryck. Han svarade inte mig så jag tog ytterligare ett par steg innan jag stod precis bredvid honom.

”Justin?”

Han hade en cigarett placerad mellan hans pekfinger och långfinger. Han placerade cigaretten mellan hans läppar och sög in röken. Efter några sekunder lämnade röken hans läppar igen. Jag tog cigaretten från honom och backade några steg eftersom jag visste att han skulle bli arg. Jag höll den mellan mina fingrar.

”Justin, vad är det?”

Jag kunde se hur hans ögon svartnade.

”Ge mig cigaretten Jen. Jag skämtar inte.”

Han räckte ut sin arm och öppnade hans handflata.

”Svara på min fråga.”

Jag fuktade mina läppar. Han tog tre hotfulla steg fram till mig och höll hårt om min handled med handen runt handen jag höll cigaretten i.

”Jag är inte dum jag ser hur du är med honom.”

En rynka bildades mellan mina ögonbryn.

”Är med vem?”

Han tryckte hårdare om min handled och ett särtsamnt stön smet ut ur mina läppar.

”Justin, du gör illa mig.”

Jag kollade upp från min handled och upp till Justin. Han släppte försiktigt taget om min handled och drog frustrerat igenom sitt hår. Ett rött märke började bildas på min handled.

”Är med vem?”

Repeterade jag.

Han kollade rätt in i mina ögon med samma mörka blick.

”Med kol fucking kydd.”

Ett skratt han smita helt okontrollerat ut ur mina läppar.

”Förlåt. Jag bara.”

Jag fortsatte skratta helt okontroleratt till jag såg Justins mördande blick.

”Jag och kol, det är inget och då menar jag inget mellan oss och det kommer aldrig vara det heller. Han är en riktig jurk.”

Han mörka ögon började få en ljusare färg och hans axlar sjönk.

”Var du svartsjuk eller.”

Jag placerade cigaretten mellan mina läppar och sög in röken. Det var väldigt länge sedan jag rökte. Efter att min mamma hade dött rökte jag hela tiden men en dag beslöt jag mig bara för att sluta. Jag slängde ner cigaretten på marken och stampade på den. Han himlade med ögonen och började gå ut ur skogen. Jag följde snabbt efter honom. När vi hade kommit fram till campingplatsen tog Justin snabbt tag om min midja ch vände mig mot honom.

”Justin vad gör du?”

Mumlade jag.

”Jag visar att du är min.”

 

En rynka bildades mellan mina ögonbryn men suddades sakta bort när han placerade sina läppar på mina. Han masserade mina läppar mjukt och rörde sina händer uppför min midja. Han drog försiktigt upp en bit av min tröja-så att min hud blev synlig- samtidigt som mina händer utfårskade varje milimeter av hans hår. Han avslutade försiktigt kyssen och log mot mig.

 

Han kysste mig mjukt på min kind vilket gjorde så ett brett leénde bildades på mina läppar.

”Så nu vet han.”

Han tog min hand och började gå mot tältet.

”Och du är min.”

 Mumlade jag tyst fram.


Here ya go dolls. Mycket kärlek.. What do ya think about Kol??

 

Är det bara jag som är in love with Zac och Jennifers relation?
 
Och hur söt är inte Justin.

Postat av: jullllie

Jag dör så söta i slutet. Blir så glad när du lägger ut ett nytt kapitel, jag går in här typ varje dag bara för att se om du lagt upp något

Svar: ♥♥ sötaste
HANDLING - Dark light

2014-07-30 @ 00:32:07
Postat av: Nicolle

Du är verkligen grym på att skriva, älskar din novell och tycker att du förkärnar X1000 mer kommentarer än vad du får!!
Btw, älskar din uppdatering, den äger💋

Svar: Men du... dina ord gör så att jag blir helt tårögd ♥
HANDLING - Dark light

2014-08-02 @ 00:52:13
Postat av: Emelie

jätte bra!! :)

2014-08-02 @ 11:40:57
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jätte bra kapitel! Haha tycker det är roligt när jag läser att hon heter Jennifer bara för att jag gör det 😉

2014-08-03 @ 00:37:36
URL: http://Biebstory.webblogg.se
Postat av: Anonym

Snälla nästa avsnitt kollar varje dag om du har uppdaterat älskar din novell

Svar:
HANDLING - Dark light

2014-08-03 @ 02:07:12
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: