- Dark Light

Ja... jag vet verkligen inte hur jag ska börja det här, låt oss bara gå in i det hela. Skolan har börjat och, jaa. Men det är inte den enda anledningen till att jag har varit helt borta utan också att jag har helt och hållet inte ens velat tänka på att skriva ett kapitel eller ens att komma på ideér till ett kapitel. Jag har inte ens velat gå in på bloggen (det är verkligen inte för er!) på flera dagar och jag känner mig super hemsk. Jag lovar att jag ska ta tag i det nu och försöka skriva ett kapitel, jag vet inte när kapitlet kommer men förhoppningsvist på Måndag eller Tisdag. Jag är super ledsesn om ni tycker att det tar långt tid men jag ska verkligen försöka, jag har typ noll insperation just nu men jag lovar er att ni ska få ett kapitel snart! 
Tack för att ni väntar och tack för era fina kommentarer! 
 
Jag kan avslöja att det kommer bli mycket drama i nästa kapitel xD don't get too excited!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: