- Dark Light

Chapter - 21 My girlfriend


Previously:

Jag gick med försiktiga steg ut ur duschen och virade handuken runt min kropp. Jag kände bomullstyget på min kropp. Jag suckade högt och började gå mot min garderob. Jag tog fram ett par rosa pyamas shorts med spets på ändorna. Jag drog en vit pössig t-shirt över mitt huvud och började gå mot min säng. Jag la mig ner på magen och tog tag in ett djupt andetag. Hela min kropp var helt trött. Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och jag föll in i en djup sömn.


Jag vaknade upp av att min mobil gav ifrån sig ett välkännt ljud. Jag öppnade försiktigt ögonen och kisade genom rummet. Jag gnuggade mig om ögonen och sneglade mot min mobil som låg på mitt nattduksbord vidsängkanten. Jag sträckte ut armen och tog tag i mobilen innan jag tryckte på den runda knappen som gjorde så att skärmen lyste upp. Jag låste upp min mobil och gick in till medelande och såg att jag hade fått ett medelande från Justin. Jag kunde inte kontrollera mig själv innan jag sprak upp i ett brett leénde.

 

Från Justin: God morgon bebe.

 

Till Justin: God morgon :)

 

Jag la ner mobilen på sängen och väntade några sekunder innan jag hörde ett till pip.

 

Från Justin: Vad drömde du om? Oss.. tillsammans.. i en säng.... ;)

 

Till Justin: Ew, nej aldrig.. men jag slår vad om att du gjorde det.

 

Från Justin: Säg vad du vill babe.. men vi båda vet saningen. Jag kommer över öppna dörren.. så kan vi göra det vi båda drömde om ;)

 

Jag himlade med ögonen och slog panikslaget upp mina ögon. Han var här och jag såg ut som ett vrak. Jag hoppade snabbt öpp ur sängen, jag vinglade lätt till av mina för snabba rörelser innan jag begav mig mot toaletten. Jag stängde dörren efter mig och kollade in i spegeln. Jag öppnade kranen och fyllde mina handflater med iskallt vatten innan jag skvätte det på mitt ansikte så att jag skulle kunna se någelunda vaken ut. Jag gjorde en grimars när det kalla vattnet nuddade mitt ansikte. Jag stängde igen kranen och gick tillbaks till mitt rum. Jag gick till min garderob samtidigt som jag tänkte efter vad jag skulle ha på mig. Jag blev avbruten i mina tankar när jag hörde hur ringklockans melodi fyllde hela huset Jag stelnade panikslaget till och började gå med försiktiga steg ut ur mitt rum, ner för trappan. När jag hade kommit fram till hallen tog jag ett löst grepp om handtaget och vred den åt höger så att dörren öppnades. Där stod ingen mindre än Justin Bieber med ett brett flin på läpparna.

”Hej babe.

Han steg in i huset och kysste mig löst på kinden innan han gick förbi mig.

”Hej.”

Mumlade jag tyst fram. Jag vet inte varför jag blev helt narvös. Jga stängde igen dörren med min fot och började gå efter honom till köket.

”Så.. vad vill du göra?”

Jag satte mitt hår i en hästsvans och gick närmare honom.

”vi kan laga mat eller avsluta det vi gjorde igår.”

Han kom närmare mig och jag backade bak för varje steg han tog tills min rygg nuddade disk—Jag kunde inte flytta mig jag var fast.Han händer åkte ner för min midja ner för min rumpa och slutligen till mina lår som han omfamnade och bärde upp mig så att jag satt på diskbänken.

”Laga mat vare.”

 

Hann jag säga innan han placerade sina läppar på mina och omfamnade dom i en kyss. Han masserade varje milimeter av mina läppar och hans händer utforskade varje del av min kropp. Jag la min ena hand på hans nacke och den andra hade jag mellan hans hårstrån.

”Jennifer?”

Hela min kropp stelnade till när jag hörde vem rösten tillhörde. Jag avslutade snabbt kyssen och puttade bort Justin från mig innan jag hoppade ner för för diskbänken. Jag vände mig helt chockat mot Jake som stod några få meter från mig.

”Det är inte som det ser ut.”

”Inte som det ser ut? Du måste väll fucking skämta med mig.”

”What the fuck? Det är precis som det ser ut.”

Jag vände mig om till Justin och blängde ilsket på honom.

”Jake lyssna-”

Han avbröt mig.

”Jen jag vill inte höra ditt bullshit,okej. Han är problem och då menar jag stora problem du borde inte gå runt och kyssa den där manhowrn som en hora.”

”Ursäkta vad kallade du henne, och mig?”

Jagsåg hur Justins ögon svartnade så jag försökte lugna ner honom genom att mumla att det var okej.

”Jag är ingen hora Jake. Du måste bara ta det lugnt, låt mig bara förklara.”

Sa jag tyst.

”Fan heller att hon är en hora.”

Instämnde Justin snabbt men med en mer hotfull röst.

”Okej vad är hon då.”

Jag kollade sårat på honom, han såg mig som en hora. Det var nog en av dom värsta orden man kunde kalla en tjej och det värsta var att det kom från min bästa vän.

”Hon är min fucking flickvän så var försiktig med hur du pratar med henne.”

Jag vände mig om till Justin. Hade han just sagt att jag var hans flickvän? Mitt hjärta bankade hårdare än vad den någonsin gjort att brett leénde bildades på mina läppar. Det ända jag kunde tänka på var vad han hade sagt. Jag vände mig om till Jake.

”Och han är min pojkvän och du måste bara respektera det.”

Jag log ett snett leénde.

”Lyssna.”

Jag tog dom stegen som var kvar fram till jake och la min hand på hans kind.

”Du är min bästa vän, och det skulle betyda så mycket om du bara kunde respektera det här.”

Han kollade in i mina ögon en lång stund med en blick jag inte kunde tyda innan omfamnade mig i en kram. Jag blev helt chockade av den plötsliga kramen men besvarade den snabbt.

”Bara för dig J.”

Mumlade han i mitt öra.

”Tack.”

Jag avslutade kramen log mot honom.

”Men jag måste dra jag kan verkligen inte vara nära honom en sekund till.”

Jag himlade med ögonen innan jag nickade försående. Jake gick förbi mig ut ur köket innan jag hörde hur dörren stängdes några sekunder efter.

”Är det sant?”

Jag höjde mina ögonbryn och vände mig mot Justin igen. Han kom närmare mig och la sin hand på min kind.

”Hell ya.”

Han omfamnade mina läppar i en passionerad kyss.


Ledsen att ni fick vänta så länge på kapitlet :)

 


Postat av: Emelie

jätte bra!! :)

Svar: Tack :)
HANDLING - Dark light

2014-08-09 @ 16:26:26
Postat av: Anonym

😍

2014-08-09 @ 20:37:46
Postat av: Anonym

Omg denna. Kapitel tar kol på mig !!!! Det är skit bra!!😍😍😍😍 kan inte vänta längtar redan ❤️❤️☺️☺️😍😍

Svar: ÅÅ vad fint sagt! love love love till dig!
HANDLING - Dark light

2014-08-09 @ 22:22:29
Postat av: Jbieberstorry

Awesome kapitel👌

Svar: Tack finaste!
HANDLING - Dark light

2014-08-10 @ 23:06:19
URL: http://jbieberstorry.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: