- Länkbyte

Länkbyte - BIEBZTERS.BLOGG.SE


Maddison Martin är den tjejen alla vill vara och alla killar vill ha. Hon är också den tjejen som får högsta betyg, även den som alla lärare älskar. På fritiden är hon hemma och passar sin lillebror på två år eftersom hennes föräldrar är alltid borta. Men vad händer när Maddison träffar på den snygga, arroganta och sexiga Mr Bieber som råkar vara hennes lärare? Uppstår känslor mellan dem båda eller är det bara vänner med fördelar?

Läs Ebbas fina novell som handlar om Justin Bieber och Maddison Martin. Jag har själv läst början av novellen, men pågrund av för mycket att göra har jag inte hunnit läsa ifatt alla kapitel men jag ska göra det nu. Så gå in och läs Forbbiden attraction!
Tryck ↓ för att komma till hennes novell!
 
Ps: Om ni blir beroende, skyll inte på mig! :D
 
---
Ledsen för dålig uppdatering kapitlet kommer snart lovar!
 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: