- Q&A

 
Anonym: Du är skit bra på att skriva! Hur får du insperation?
 
 
Svar: Först vill jag säga tack! Jag vet faktiskt inte hur jag får insperation. Jag sitter typ och dagdrömer när jag inte har något att göra oftas. Jag brukar försöka föreställa karaktärerna och platsen osv i min hjärna och då brukar bara texten komma upp från ingenstans. (:
 
 
Anonym: Asså shit du är shit bra på att skriva hur gammal är du?
 
 
Svar: Hundra, tusen, miljarder tack finaste! Jag är 13 år, jag fyller år den 22 Mars.
 
 
 
Julia: Du är jätte bra. Du sa att du skrivit den till Svenskan. Vad fick du för betyg på den?
 
 
Svar:  Tack! Jag fick inte veta vilket betyg jag fick på den för jag lämnade in den sent så hon hann aldrig berätta för mig :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: