- Dark Light

Chapter - 17 He kissed me


 Previously:

"Problemet är Justin, att du är en korkad fucked up moron som sätter hela dit och Jennifers liv i fara." Jag tänkte efter vad hon hade sagt. Jag satt faktiskt Jennifers liv i fara. Allt skulle ha varit mitt fel ifall hon hade skadat sig. Jag beslöt mig för att inte låta dom veta att dom hade rätt. Jag vände mig om och började gå upp för trappan. Jag paserade ett par dörrar innan jag öppnade dörren där jag hade sagt åt Jen att vänta på mig. Hon låg på min säng, hennes ögon vad stängda och hon hade kurrat ihop sig till en liten boll. Hon sov. Jag släckte försiktigt lampan och började smyga fram till sängen. Jag satte mig ner på ena sidan av sängen. Jag tog av mig min jacka, t-shirt och mina byxor innan jag la mig ner på sängen. Jag la mig ner under täcket och la min hand på hennes midja och tryckte henne hårdare mot mig. Jag visste inte vad som var fel på mig. Vad som höll på att hända fick inte hända. Hon skulle falla för mig. Inte tvärtom


Jag öppnae försiktigt mina ögon och kisade. Jag blev bländad av det starka solljuset som sken igenom dom vita gardinerna. Jag stängde snabbt mina ögon för att sedan se dom öppnas igen men denna gång med lite mindre smärta. Jag sträckte på mina armar och gäspade men kände snabbt att någon hade ett stadigt grepp om min midja. Mina ögon mötte Justins sovande figur.


Mina läppar formade ett leénde. Jag försökte så försiktigt som möjligt ta bort hans hand från min midja men han höll bara ett hårdere grepp om mig. Jag sträckte ut min arm och letade efter min mobil som låg på skrivbordet. Jag fångade snabbt grepp om den och truck på den runda knappen. Min mobil lystes upp och min välkända bakgrundsbild blev snabbt synlig. Det som fångade mitt intresse var dom vita siffrorna. Jag spärrade snabbt upp ögonen när jag såg hur 9:an byttes ut till en 0. Klockan var 08.00 vilket bevisade att skolan började om 10 minuter.


Jag reste mig snabbt upp ur sängen utan att ge någon vidare hänsyn mot Justin som låg och sov. Eftersom jag hade tagit av mig mina byxor innan jag hade gått och lagt mig började mina bara ben frysa. Jag letada efter mina jeans som jag hade placerat på golvet vid sängen. Jag tog upp dom och krånglade snabbt på dom. Jag skulle precis gå till toan -som satt ihop med rummet- när jag hörde Justins raspiga röst.
"God morgon. Varför så brottom?"
Jag vände mig om för att möta hans hasselnötbruna ögon som bildade en guldaktig nyans med hjälp av solen. Jag suckade och gick in till toaletten. Jag lät dörren stå öppen så att han kunde se in.


"Skola, remember?"


Jag tvättade mitt ansikte med tvål och öppnade kranen. Jag samlade vatten i mina handflattor och skjölde mitt ansikte med vattnet så att tvålet skjöldes bort. Jag tog handduken som hängde vid handfatet och torkade av mitt ansikte. Jag ställde tillbaks handduken på kroken och kollade på spegeln. Jag såg någonlunda normal ut. Mina tankar fördes vidare till vilken dag det var. Jag slog till mig själv på pannan och gick ut ur badrumet till Justin som hade satt på sig och börjat sätta på sig en ny tröja från sin garderob.


"Camping, det är camping idag."


Mumlade jag stessat ut. Han suckade högt och drog en hand genom sitt hår.


"Perfekt, man blir misshandlad av ett par idioter och får ligga på sjukhus, kommer hem klockan 4 på morgon och får en utskällning av sin jävla "mamma" !"


Han pausade när en välkänd röst skar igenom dom tjocka väggarna.


"Jag kan höra dig. Idiot!"


Han blängde surt mot väggen som nog skulle föreställa Shay.


"Och nu camping."


Justin avslutade sin mening och gick mot dörren.


"Du är så jävla larvig."


Ett skratt hann smita ut ur mina läppar.


"Vad sa du?"


Hans röst som förut var irriterad byttes ut till ilsken. Han tog dom stegen som var kvar fram till mig och tryckte upp mig mot väggen på samma sätt som han hade gjort på sjukhuset. Han höll ett stadigt grepp om min arm, det skulle förmodligen bilda ett blåmärke där. Jag kände hans djupa andetag mot mina läppar.
Han höll hårt på min midja så jag inte kunde röra mig. Min blcik flackade mellan hans ögon och hans läppar.


"Jag sa. Vad sa du?"


Upprepade han men denna gång mycket lägre och mycket långsamare. Jag svalde och försökte att inte möta hans blick utan lät min blick vila på hans ljusrosa hjärtformade läppar. Jag placerade blicken på sängen bakom honom.


"Kolla på mig."


Han röst lät inte lika hotfull men jag fick ändå rysningar genom ryggraden. Jag placerade återigen min blick på hans ögon. Han kollade intensivt på mig som om han ville säga något genom våran ögonkontackt. Jag bet mig hårt i min underläpp och kände sakta hur blodsmaken började bildas. Ingen av oss sa nått, ingen av oss rörde på oss. Vi bara stod där helt stilla tät intill varandra.
Jag kände hur han sakta lutade sig fram så att hans läppar rörde mina.


"Tänker."


Jag blundade och tog ett djupt andetag


"Tänker du kyssa mig nu?"

 


Stammade jag tyst och försiktigt fram. Han lutade sig närmare mig och våra läppar möttes i en passionerad kyss. Han släppte det hårda greppet om min arm och placerade iställer sina händer på min midja. Mina händer fann sin plats på hans silkeslena hår. Hans läppar masserade mina nu i en ivrig fart.
Jag placerade mina ben runt hans midja och han tryckte mig hårdare mot väggen. Han smekte mig från ryggen ner till midjan, hans händer fann snabbt tag om min rumpa och han tryckte så att ett stön smet ut ur mina läppar. Vilket gjorde så att han fick chansen att placera sin tunga i mellan mina läppar.


Våra tungor brottades som dominis. Och mina händer rörde sig häftigt i hans hår. Han avslutade kyssen och böjade kyssa mig på min hals. Hans läppar fann tag om min hud och han började naffsa och suga på min hud vilket gjorde så att jag stönade av njutning. Jag kände varje rörelse varje smekning hans händer gjorde på min kropp. Han slutade kyssa mig på halsen och fann istället tag om mina läppar igen.


Jag drog genom hans hår och tryckte mig själv närmare honom vilket gjorde så att han stönade. Jag log vilket avbröt kyssen. Jag kollade rakt i hans bruna ögon och han kollade in i mina på ett helt anorlunda sätt. Ett sätt han aldrig kollat på mig på förut. Hela min kropp värmdes. Jag placerade snabbt mina läppar på hans och började kyssa honom igen. Ett välkänt ljud gjorde så att jag backade undan så att jag ramlade ner från våran tidigare position. Jag ramlade ner på det hårda golvet men ställde mig snabbt upp igen.


"Kom in."


Sa jag snabbt och rättade till min tröja. Dörrhandtaget åkte ner och dörren öppnades.


"Vi är klara. Vi har packat ner allt i bilen."

 


Sa Shay osäkert.


"Avbröt jag något?"


Frågade hon snabbt.


"Ja."


"Nej."


Både mitt och Justins svar kom samtidigt dock var det motsattsen till varandra. Jag blängde surt på honom.


"Du avbröt inget."


Bekräftade jag snabbt.


"Vi kommer ner."


Hon nickade snabbt och stängde dörren efter sig. Jag vände mig om och mötte Justins blick.


"Så, ska vi fortsätta med det vi höll på med?"


Ett brett flin var placerad på hans läppar. Jag gick med långsama steg fram till honom och placerade mina händer bakom hans nacke. Jag lutade mig fram mot honom så att våra läppar endast skillde några centimeter från varandra. 

"Sorry JB men du får inget mer av det här."


Jag förde fingret mot honom och sedan mot mig själv. Jag släppte taget om hans nacke och började gå mot dörren.


"Min tjej är så fucking sexig."


Jag stanade och ett leénde bildades på mina läppar. Han sa att jag var hans tjej.


"Jag är ingens tjej babe."


Sa jag utan att vända mig om. Jag öppnade dörren och gick ut ur rumet med andetagen i halsen. Jag gick ner för trappan mot hallen där alla stod och väntade.


"Vart är Justin?"


Frågade Chris så fort jag satte på mig min jacka. 


"Han kommer."


Jaglog ett bekräftande leénde precis när jag hörde Justins välkända röst bakom mig.


"Har ni saknat mig?"


Frågade han självsäkert.


"Inte direkt."


Han blängde surt på Shay och öppnade yttedörren. Alla gick ut genom dörren till den svarta Range rovern. Jag satte mig bak med Shay och Zac. Jag knäpte fast bältet och lutade mig bak.


Förlåt att kapitlet kom så sent!

 


Postat av: Emelie

jätte bra! :)

Svar:
HANDLING - Dark light

2014-07-22 @ 12:59:19
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: julia

Skit bra, alltså jag älskar jennifer! ♡

Svar: Haha tack!
HANDLING - Dark light

2014-07-22 @ 15:53:00
Postat av: Anonym

Omg jag döör sååå jävla braa

Svar: Finaste!
HANDLING - Dark light

2014-07-23 @ 21:44:31
Postat av: Anonym

Omg jag dör 😍😍❤️längtar redan !! Älskar dina kapitel :)

Svar: Tack ♥♥
HANDLING - Dark light

2014-07-23 @ 23:56:53
Postat av: Ida

Älskar kapitlet, längtar som en galning tills nästa kommer!! Tyckte dom var så söta i slutet, satt och flinade för mig själv så jag dooog 😍

Svar: När jag läste din kommentar flinade jag tills jag dog, såå jag skriver det här svaret som ett spöke... nej, inte creepy alls. :)
HANDLING - Dark light

2014-07-25 @ 00:11:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: