- Long Lost Soulmate ~ Pausad ~

SNEAK PEEK Kapitel - 6

 
Och in klev Justin Ryan samt Chaz. Med en förvånad blick kollade jag på dom.
"Vad gör ni här?"
Den förvirrade rynkan som hade bildats på min panna syntes mer efter att frågan lämnade mina ljusrosa läppar.  
"Vi tänkte bara överraska dig."
Sa Justin med ett brett leénde på sina hjärtformade läppar. Jag nickade oförstående samtidigt som jag pausade avsnittet på Gossip girl.
"Genom att...?"
"Övernattning som gamla tider."
Jag höjde ena ögonbrynet och kollade med en skeptisk blick på honom.
"På en Torsdag?"
Sa jag med en frågandes röst.
"Ja."
"Är ni galna? Ni kommer aldrig få sova över här på en vardag av mamma. Hon kommer avliva mig, bokstavligen!"
"Okej, du överdriver nu."
Fyllde Ryan snabbt i.
"Tro vad du vill Ryan men när du inte ser mig imorgon på skolan kommer jag bokstavligen hemsöka dig."
"Och det tror du själv?"
"Man vet aldrig med min mamma." 
Mumlade jag tyst fram.
"Men du kan ta det lugnt för vi har en plan."
Sa justin snabbt och kollade med en hemlighetsfull blick på mig.
"Så, vad är eran plan Einstein?"
Justin Chaz och Ryan gav varandra hemlighetsfulla blickar innan dom nickade mot varandra och vände säg sedan mot mig.
"Nå..?"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OH MY GOD 5 dagar har gått sedan jag la upp ett kapitel! Jag känner mig så hemsk för den usla uppdaterringen, men jag ska försöka förbättra mig! Men anledningen till att jag inte la upp något kapitel var att ingen komenterade på förra kapitlet så jag fick ingen skriv lust :( Även fast ni inte tror det betyder en komentar väldigt mycket för mig! Så snälla komentera, det betyder mycket!! Kapitlet kommer förhoppningsvist imorgon.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: