- Long Lost Soulmate ~ Pausad ~

Kapitel 4- Deal

 

 Previosly

Jag kände hur jag började storgråta, jag satt i hans famn som ett litet barn som hade gjort illa sig och bara grät för att det gjorde ont kanske på knät eller armbågen. Men min smärta var inte där.”Det gör ont”Mumlade jag tyst medans tårarna vällde ner för mina kinder.”Vart?”Hans raspiga röst ekade i mina öron”Här”Jag klappade mig löst och sakta på området där hjärtat låg.”Jag är så ledsen Jo”Jag andades in ett djupt andetag innan jag möttehans blick.”Du svarade aldrig på min fråga, varför ringde du aldrig?”

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


”Anledningen till att jag aldrig ringde var att jag var rädda att du kanske hade glömt mig, och då ville jag inte störa ditt liv.”

Jag kollade chockat på honom med en gnutta besvikelse.

”Justin, det är inte ditt val. Du kan inte bara ta för givet att jag har glömt bort dig efter en dag, det är korkat.”

”Förlåt.”

Han svaga röst fick mig att bli knäsvag. I den sekunden ville jag bara förlåta honom och glöma allt. Jag kanske borde göra det också. Han hade bett om förlåtelese det var ju det ända han kunde göra. En frustrerad suck lämnade mina läppar.

”Det gör inget.”

Jag torkade den sista tåren från min kind innan jag kollade in i hans hasselnötbruna ögon. Dom ögonen kunde få mig att bli knäsvag, få mig att le. Gud vad dom var vackra.

”Vad tänker du på?”

Jag tog snabbt bort blicken från honon när jag insåg att jag hade kollat på honom i X-antal sekunder. Jag svarade inte på hans fråga utan höll blicken mot dörren.

”Så.. hur äe det att vara kändis?”

Han sprack snabbt upp i ett leénde som jag besvarade seckunden efter.

”Det är hel grymt, man träffar alla dessa coola människor och få resa världen runt och att få ha så många underbara människor som stöttar en. Men det kan också vara jobbigt, att passa tider  få så mycket hat från folk”

”För mig låter det jobbigt, jag gillar att vara hemma chilla och äta cup cake.”

Jag gjorde en fånig grimars och några sekunder senara  ekade hans mjuka skratt  i mina öron.

”Jag hade nästan glömt bort ditt cup cake beroende.”

”Jag är inte beroende,jag älskar bara cup cakes.”

                                                                            "Sure"
                                                               
                                                          

”Sure, du tvingade mig ryan och chaz att köpa cup cakes till dig varje dag.”

”Jamen det var för att ni förlårade alla tävlingar och ni var ju tvungna att betala ett pris.”

”Okej, säg vad som får dig att sova om nätterna.”

Jag slog honom löst på överarmen medans jag  försökte göra en arg grimars.

”Det är ju sant.”

När min handflata nuddade hans biceps fick mig att byta ämmne och kolla imponerat på honom.

”Wow.. du har ju tränat.”

”En kille måste ju göra allt för att hålla sig i form.”

Sa han med en skämtsam röst medans han spände sina biceps.

”Ja säkert.”

Min sarkastiska röst ekade i det lilla rummet.

”Jag kommer i håg innan du flyttade då hade du inga biceps inga magmuskler ja man kan säga att du såg ut som ett sklett.”

”Autch dt där gjorde ont Jo.”

Han gjorde en överdriven min mednas han la handflatan på sitt vänstra bröst.

”Det är det som händer när du bråkar med mig Bieber.”

”Okej förlåt Smith.”

”Ey dt är bara jag som får säga efternamnen.”

Sa jag överdrivet.

”Okej smith.”

Jag spärrade upp ögonen och kollade insentivt på honom.

”Kalla mig det en gång till kommer jag kalla dig det hemska namnet”

”Är det där ett hot?.... Smith.”

”Oh nej du gjorde bara inte det där.

Sa jag med en överdriven röst.

”Vad ska du göra åt saken.”

Hans röst var lika skämtsam som min om inte mer.

”Okej Justy du bad om det.”

Den här gången var det hans tur att spärra upp ögonen.

”Oh du gjorde bara inte det där.”

”Du hörde Justy.”

”Okej okej du vinner bara du inte kallar mig inte justy.”

”Okej deal.”

Jag drog ut min högra hand i luften som några sekunder omfamnades av hans högra han.

”Så har det hänt något nytt på skolan.

”Bortsett från att Casedy är en snobbig bicth har det inte hänt så mycket, jo förrästen Mrs Lawrens är gravid och nu är hon dubbelt så mycket pain in the ass. Och man borde förbjuda att folk som är över fyrtio att bli gravida, det är äckligt.

”Jag skulle vilja se hur hon är att var gravid och jobbig. Så hur mår Nicole”

Hela min kropp stelnade till när han utalade hennes namn.

”Vi hänger liksom inte med varandra längre.”

Sa jag kort innnan jag återigen förde blicken mot den vita dörren. Jag kännde hur hans blickar brände mot min bara kind.

”Vad hände.”

Jag förde blicken mot honom innan jag kollade en stund i han ögon. Jag sucka djupt och fuktade mina läppar.

”Vi bara typ gled isär efter att du åkte, eller mamma säger att det var mitt fel eftersom jag vägrade släppa in någon så jag förlorade henne till Casedy och Chloé.

”Det är mitt fel.”

”Justin det är över nu jag har förlåtit dig, så... berätta hur det är med dig alla människor du har träffat.”

Ett brett leénde bildades på hans hjärtformade läppar.

”Jag har träffat så underbara människor och alla platser jag har varit på, det är helt otroligt.”

”du måste ha varit väldigt upptagen att vara kändis, finns det någon tjej i bilden.”

Han leénde var nu större när jag ställde frågan till honom.

”Ja, hon heter Selena.”

”Jaha är det du och Gomez, så hur går det.”

”Det går jätte bra, hon är typ helt perfekt och vacker. ”

Ett leénde bildades nu på mina läppar.

”Jag är glad att du är lycklig.”

”Tack, det betyder mycket. Jag hörde att Chaz frågade om sleep overn, kommer du att komma."

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Äntligen lite Jostin moment (dom är så söta)! Vad tycker ni om Justins ursäkt, bra eller dålig? Komentera!

 

 Fråga: Favorit serier?

 

Svar: Pretty little liars, Once upon a time, 90210, Keeping up the Kardashians, Twisted, Gossip girl, America's next top model, Ellen Degeneres show, Carrie diaries.. mm

 

 


Postat av: Ylva

Jätte bra!
💥💥💥💥💥

Svar: Tack 💗💗
HANDLING - Dark light

2014-02-13 @ 01:53:01
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: