- Dark Light

SNEAK PEEK Chapter - 5


 

 

Jennifer + Anonymos = Harnandez

Det var så enkelt, det var han som skickade smset men dom vägrade lyssna, dom =  Bruce. Vem skulle det annars vara? Harnandez är självklarheten, men han förstod inte. Varför?  ”Ge mig en anledning varför det inte skulle vara Hernandez.” spottade jag irriterat ut efter hans föreläsning om hur jag skulle bli tillsammans med Jennifer som jag inte änns ansträngde mig till att lyssna på. ”Han är inte kapabel till det.” ett torrt skratt lämnade mina läppar. ”inte kapabel till det? Du skämtar eller? Han vill döda oss och du säger att han inte är kapabel till att skicka hot sms?” jag höjde menandes på ögonbrynen. ”jag känner hernandez, han skulle aldrig blanada in sin dotter i allt det här.” jag himlade irriterat på ögonen. ”att leva den här livstilen blandar han in hela hans fucking familj. Och du säger att han inte är kapabel till det här, han kommer fucking stjuta kulor i våra hjärnor.” fräste jag irriterat ut. ”justin har faktiskt rätt, hernandez är kapabel till det här och mer.”  höll Chris med, jag gav honom en tacksam blick. ”ja men jag tror inte att han skulle utsätta sin dotter för sådan fara.” jag himlade irriterat med ögonen i samband med att jag reste mig upp från den bekväma soffan. ”That is fucking bullshit Bruce, vadå inte kapabel? Han kommer fucking döda oss. Inte kapabel my ass, i´m out o hear.” Jag tog tag i mina bilnycklar som låg på det runda bordet. ”ta med pizza.” jag hörde Shays ljusa  röst innan jag stängde igen dörren.


Sneak peek! Jag vet absolut inte när kapitlet kommer, men jag försöker verkligen! komihåg att följa mig på instagram!! :) love/ M

 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: