- Dark Light

Chapter - 20 Just because i like you.


Previously:

En rynka bildades mellan mina ögonbryn men suddades sakta bort när han placerade sina läppar på mina. Han masserade mina läppar mjukt och rörde sina händer uppför min midja. Han drog försiktigt upp en bit av min tröja samtidigt som mina händer utfårskade varje milimeter av hans hår. Han avslutade försiktigt kyssen och log mot mig. Han kysste mig mjukt på min kind vilket gjorde så ett brett leénde bildades på mina läppar.”Så nu vet han.”Han tog min hand och började gå mot tältet.”Och du är min.”Mumlade jag tyst fram.


 ”Justin?”

Han svarade inte utan lät blicken på vägen framför honom. Han spände sina käkar och höjde hastigheten till 70 när man endast fick köra 40. Jag sneglade på honom och tog ett försiktigt andetag innan jag fuktade mina läppar.

”Är du sur?” Dum fråga.

Enda sedan vi hade lämnat campingen hade hans humör ändrats. Jag suckade högt och sneglade mot hastighetsmätaren. Pilen som visade vilken hastighet det var hade flyttats till 80 och den närmade sakta 90.

”Justin sänk hastigheten!”

Tjöt jag helt livrädd ut. Förvånasvärt sänkte han hastigheten.

”Kan du svara mig för helvete?!”

Jag var irriterad. Det jag hatade mest i världen var när folk ignorerade mig.

”Jag såg vad du fucking gjorde.”

Tjöt han ilsket ut. Va?

 

2 timmar tidigare

Dagarna hade flugit iväg och nu var det Onsdag, dagen vi skulle lämmna det lärarna kallade semester. Men enligt dom flesta tjejerna i min klass, ett helvete. Jag la ner den sista saken i min väska innan jag drog igen dragkedjan på min väska och placerade den på min rygg.

”Klar?”

Jag vände mig mot Kol och höjde på mina ögonbryn.

”Nästan, följ med.”

En rynka bildades på min panna och jag höjde förvirrat på ögonbrynen.

”Okej.”

Sa jag lite skeptiskt. Han tog tag i min hand och började föra mig mot skoken.

”Alla elever ska samlas vid bussarna om tio.”

Mrs Hastings röst borrade sig igenom mina trumhinnor. Han ledde mig in i en liten stig och när vi hade gått några meter stanade han och vände sig mot mig. Han hade ett flin på läpparna.

”Vad?”

Frågade jag förvirrat. Han tog dom stegen som var kvar och placerade sin hand på min kind. Han lutade försiktigt sitt huvud mot mitt han skulle precis placera sina läppar på mina när jag flyttade mitt huvud.

”Jag kan inte..”

Jag fuktade sina läppar.

”Justin?”

Jag nickade sakta och flyttade mig från honom.

 

Justins perspektiv:

”Hey bro, har du sett Jen?”

Chris drog en hand genom sitt hår.

”Ja man, hon gick in i skogen med den där blondinen. Ehm kal?”

Jag spände mina käkar.

”Kol.”

Han nickade.

”Ja precis... Bieber är du okej?”

Jag drog frustrerat en hand genom mitt hår. Jag skulle precis säga nått när jag såg Jennifer och Kol komma gåendes ut ur skogen. Med hans fucking jack på kroppen.

 

Nutid

”Vad gjorde jag?”

Sa jag så lugnt jag kunde.

”Du gick in i fucking skogen med honom.”

Jag suckade högt.

”Är du seriös, jag har redan sagt att jag inte gillar honom.

Jag betonade orden inte gillar honom och kollade menandes på honom.

”Okej, vad gjorde ni i skogen då? Om du inte fucking gillar honom.”

Jag kollade ut genom fönstret för att slippa möta hans blick. Efter några sekunder av att jag ignorerat hans fråga avbröt han den extremnt pinsama tysnaden.

”Svara på min fucking fråga!”

Skrek han ilsket ut rakt i mitt ansikte.

”Vill du verkligen veta?”

Tjöt jag lika ilsket tillbaks.

”Han försökte kyssa mig. OK.”

Skrek jag rakt i ansiktet på honom. Han hade en natruel ansiktsuttryck och kollade rakt in i mina ögon. Efter några minuter bröt han den obehagliga tysnaden.

”Ut.”

Han stannade bilen mitt på bilvägen. Men som tur var körde ingen bil just då på vägen. En förvirrad rynka bildades på min panna.

”Va?”

”Ut ur min fucking bil. Nu!”

Han höjde rösten och bankade ilsket på ratten. Jag hoppade till och kollade helt chockat på honom innan jag knäppte upp bältet och öppnade bildörren.

”Fuck you Justin.”

Jag öppnade bildörren och klev ut ur bilen. Jag möttes av tusentals droppar. Det spö regnade. Jag höll om min kropp och hackade mina tänder och började gå med snabba steg mot vägkanten. Jag kände hur någon greppade ett hårt tag om min arm och vände mig mot sig. Det var Justin.

”Bara för att jag fucking gillar dig betyder det inte att du får bete dig hur som helst mot mig.”

Regn dropparna föll med hastig fart ner mot min kropp och blötte ner varje milimeter av mig. Gillar mig?

”Gillar du mi-”

 

Jag han inte avsluta min mening innan Justin placerade sina läppar på mina och kysste mig mjukt och passinerat. Han läppar masserade mina i en mjuk och försiktig takt. Han smekte mig ner för min korsrygg ner på mot min rumpa men den stannade inte där utan fortsatte ner till mina lår. Han bärde upp mig och jag placerade snabbt mina ben runt hans midja.

 

Han bärde mig mot hans bil och la försiktigt ner mig på framluckan. Han började placera kyssar och naffsade på min nacke och smekte mig mjukt på mina sidor. Jag drog mina händer genom hans hår innan jag placerade min hand på hans nacke.

 

 

Jag stände igen dörren och log helt överlyckligt. Justin hade sagt att han gillade mig. Jag hade så många fjärilar i magen att min mage gjorde ont. Jag blev avbruten i mina tankar när jag hörde en välkänd röst.

”Hej, Jennifer.”

Min fars stränga stämma.

 

 Jag slog hårda upprepande slag mot boxningsäcken. Jag sparkade till den med min vänstra fot och försökte så snabbt som möjligt ta igen mina andetag.

”Snabbare.”

Min fars stränga röst skar sig igenom mina trumhinnor.Jag slog två snabba slag innan jag sparkade till säcken igen och igen och igen. Min far satt på en stol en bit bort och inspekterade mina slag. Detta var våran vardag när han inte var full eller allmänt konstigt så brukar han alltid tvinga mig att gå ner till den kalla källaren och träna. Helt utan anledning. Jag kände hur adrenalinet pumpade i min kropp och jag började med snabba slag slå mot säcken. Höger, vänster, höger och vänster. Jag suckade högt och andades andfått ut. Jag drog smidigt av mig mina boxnings hanskar och slängde ner dom på golvet.

”Vem sa att du var färdig?”

Min far ställde sig upp och började gå mot mig. Han tog tag i mina underarmar och höll ett hårt grepp om mig.

”Använd självförsvar.”

Jag kände hur svett dropparna sakta åkte ner för min pannan en och en. Jag drog in ett djupt andetag och försökte ta mig ut ur hans hårda grepp. Men det var omöjligt. Han tog ett hårdare grepp om mina armar och puttade ner mig mot golvet.

 

Mitt huved slogs hårt mot det gamla golvet och jag kände hur min arm skrapades mot golvet. Jag försökte så försiktigt som möjligt kravla mig upp. Jag drog min hand sakta över min panna och såg hur blodet smalades på min hand. Jag ställde mig försiktigt upp och min far började gå med försiktiga steg mot mig. Han greppade återigen tag om min handled.

”Du är inte stark. Spänn magen och använd varje muskel i din kropp.”

Jag svalde och spände ihop mina knogar och slog till honom rakt i magen. Han böjde sig ner och började hosta jag tog chansen och kolliderade våra huvud mot varandra. Mitt huvud dunkade av smärtan men jag försökte så gått som möjligt ignorera smärtan. Hans grepp lossades vilket gav mig chansen att sparka honom i magen med min vänstra fot. Han föll ner mot marken med föll fart.

 

Jag gick med försiktiga steg ut ur duschen och virade handuken runt min kropp. Jag kände bomullstyget på min kropp. Jag suckade högt och började gå mot min garderob. Jag tog fram ett par rosa pyamas shorts med spets på ändorna. Jag drog en vit pössig t-shirt över mitt huvud och började gå mot min säng. Jag la mig ner på magen och tog tag in ett djupt andetag. Hela min kropp var helt trött. Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och jag föll in i en djup sömn.


oh oh love in the air.

 

Nu kanske ni förstår hur Jennifer kunde slå ner de där männen. Hennes pappa tränar henne.
 
Vad tycker ni om att Kol försökte kyssa henne??
 
Jag vill veta allt! Berätta kommentera!! :)

Postat av: Anonym

Nästa kapitel pleasssseee det ska vara justin i jen fuck kol hahaha

Svar: Haha oh my gaadd. Din kommerntar gjorde så att jag dog av skratt :)
HANDLING - Dark light

2014-08-04 @ 00:40:20
Postat av: julle

Omg, såå bra. Det var skit bra. Haha, när kommer nästa!? ♡♡♡

Svar: Tack :D
HANDLING - Dark light

2014-08-04 @ 00:52:00
Postat av: Emelie

Jätte bra!! :)

2014-08-04 @ 10:10:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: